|
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
|
| |
|
Návrh marketingových aktivit pro neziskovou organizaci
Veselá, Lucie ; Holla, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití marketingu v neziskovém sektoru. Vymezuje základní pojmy – marketing, služby, neziskový sektor, neziskový marketing, a věnuje se návrhu marketingových aktivit, především způsobům komunikace ve veřejném sektoru. V praktické části je věnována pozornost vybrané neziskové organizaci – občanskému sdružení Brno Gospel Choir, které se zabývá kulturní činností. Organizace je nejprve představena a následně jsou doporučeny činnosti zajišťující efektivní marketingovou komunikaci, která má organizaci zviditelnit a zvýšit její uplatnění na trhu.
|
| |
|
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
|
|
Návrh marketingových aktivit pro neziskovou organizaci
Veselá, Lucie ; Holla, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití marketingu v neziskovém sektoru. Vymezuje základní pojmy – marketing, služby, neziskový sektor, neziskový marketing, a věnuje se návrhu marketingových aktivit, především způsobům komunikace ve veřejném sektoru. V praktické části je věnována pozornost vybrané neziskové organizaci – občanskému sdružení Brno Gospel Choir, které se zabývá kulturní činností. Organizace je nejprve představena a následně jsou doporučeny činnosti zajišťující efektivní marketingovou komunikaci, která má organizaci zviditelnit a zvýšit její uplatnění na trhu.
|