Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu spoločnosti Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Na základe poznatkov o aktuálnom stave firmy je vytvorený nový návrh marketingového mixu, pričom sú nájdené nové príležitosti a oblasti prosperity firmy, vďaka čomu bude firma schopná viac prosperovať.
Návrh marketingových aktivit pro neziskovou organizaci
Veselá, Lucie ; Holla, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití marketingu v neziskovém sektoru. Vymezuje základní pojmy – marketing, služby, neziskový sektor, neziskový marketing, a věnuje se návrhu marketingových aktivit, především způsobům komunikace ve veřejném sektoru. V praktické části je věnována pozornost vybrané neziskové organizaci – občanskému sdružení Brno Gospel Choir, které se zabývá kulturní činností. Organizace je nejprve představena a následně jsou doporučeny činnosti zajišťující efektivní marketingovou komunikaci, která má organizaci zviditelnit a zvýšit její uplatnění na trhu.
Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu spoločnosti Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Na základe poznatkov o aktuálnom stave firmy je vytvorený nový návrh marketingového mixu, pričom sú nájdené nové príležitosti a oblasti prosperity firmy, vďaka čomu bude firma schopná viac prosperovať.
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh marketingových aktivit pro neziskovou organizaci
Veselá, Lucie ; Holla, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití marketingu v neziskovém sektoru. Vymezuje základní pojmy – marketing, služby, neziskový sektor, neziskový marketing, a věnuje se návrhu marketingových aktivit, především způsobům komunikace ve veřejném sektoru. V praktické části je věnována pozornost vybrané neziskové organizaci – občanskému sdružení Brno Gospel Choir, které se zabývá kulturní činností. Organizace je nejprve představena a následně jsou doporučeny činnosti zajišťující efektivní marketingovou komunikaci, která má organizaci zviditelnit a zvýšit její uplatnění na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.